I am getting used to reading English books.

I found that there is a bottleneck before I get used to it.

However, if I do not give it up, and studying continuously, I can read English easier.

 


 

現在我遇到了一個挫折,寫考題時一直錯很多,好像閱讀一直沒進步。說英文的時候,好像又卡卡的....

可是我也可以感覺到我的英文進步了,閱讀速度似乎變快了,認識的英文也變多了,雖然現在想寫英文文章的時候還是卡卡的.....

但是我相信,只要我跨過這個坎,後面就雨過天青了!加油!

arrow
arrow
    全站熱搜

    irene2rings 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()